O

Het betreft hier de omzet van adverteerders die het totale netwerk van E Power Radio Sales inzetten voor landelijke campagnes. Het aantal nieuwe adverteerders groeide met 15%.
Jan Lagrouw, directeur van E Power: "Ons marktaandeel is het afgelopen jaar fors gegroeid, dat is in het huidge concurrentieveld een sterke prestatie. Mediabureaus zien ons als een stabiele factor en met 1.500.000 luisteraars per week in aantrekkelijke doelgroepen leveren wij een goede bijdrage aan de radiocampagnes van hun adverteerders."
'De commerciële regionale zenders van E Power (voorheen CRN) richten zich op de doelgroep van 20 tot 49 jaar, bijna 60% van de luisteraars bevindt zich in deze groep. Hiermee is E Power complementair aan de regionale publieke radiozenders (ORN), waarvan het grootste deel van de luisteraars (85%) bestaat uit personen boven de 50 jaar. Het bereik van de zenders van E Power komt hiermee tegemoet aan de wens van de politiek om ook op regionaal gebied een zo groot mogelijk aanbod van radiozenders te creëren voor alle leeftijdsgroepen.'
bron: radio.nl

 

© s. kroeske - j.fictoor