5 Na drie succesvolle jaren stopt 538 met haar actie voor War Child. De jaarlijks terugkerende actieweek, waarmee 538 zich de afgelopen drie jaar intensief heeft ingezet voor oorlogskinderen, heeft t contracteinde bereikt. 538 wil zich blijven vernieuwen en gaat daarom op zoek naar een nieuwe activiteit voor 2014.
Beide organisaties zijn erg tevreden wat zij de afgelopen drie jaar hebben bereikt. De 538 voor War Child week maakte veel los in het land en steeds meer mensen kwamen in actie. Met de totale opbrengst van de actieweek heeft War Child ruim 230.000 oorlogskinderen kunnen helpen. Een resultaat waar 538 en War Child enorm trots op zijn. 538 blijft uiteraard War Child een warm hart toedragen.

Jan-Willem Brüggenwirth, algemeen directeur 538: ‘Voor ons was dit een unieke actie met een geweldig resultaat. Wij willen echter blijven vernieuwen als 538 en daarom gaan we op zoek naar een nieuw doel met een nieuwe vorm.’

www.538.nl
 

© s. kroeske - j.fictoor