â Na het succes van de uitgave “Radioreclame voor Dummies” komt RAB met een nog uitgebreider en completer boekwerk over radio. In het ruim 150 pagina’s tellend naslagwerk dat geschreven is door de bekende reclamepublicist Wilbert Schreurs, wordt o.a. ingegaan op de vele radio-onderzoeken in binnen- en buitenland en de ins en outs van radioplanning. Ook de recente ontwikkelingen in het radiolandschap, de stand van zaken van DAB en andere vormen van digitale radio komen uitgebreid aan bod. En uiteraard maken de vele feiten en cijfers dit boekwerk tot een compleet en overzichtelijk naslagwerk en een must have voor iedereen die zich beroepsmatig met radioreclame bezighoudt.

Bij het boek hoort een cd-rom met o.a. een uitgebreide powerpointpresentatie van de samenvatting van het boek, de beste en leukste radiospots uit binnen- en buitenland en het aanvraagformulier voor deelname aan RAB RADAR, het effectonderzoek (gefinancierd door RAB).
Adverteerders, reclame- en mediabureaus kunnen kosteloos een exemplaar “Alles over Radio” aanvragen via onderstaand bestelformulier.
www.rab.fm/Feiten-en-Cijfers/

Voor overige aanvragers zijn de kosten € 17,50.

 

© s. kroeske - j.fictoor